sábado, 9 de febrero de 2013

I ♥ PALETS

I PALETS


Me consuela bastante no ser la única que, sobre todo los días de recogida de trastos de mi barrio, va buscando un tesoro en cada esquina. La verdad es que, de momento, no he tenido suerte y si os tengo que ser sincera después me muero de la vergüenza sólo ante la idea de tener que acarrearlo hasta casa.
Lo que sí que hice en su momento fue coger un par de palets de un contenedor. Y es que un palet en buen estado es un diamante en bruto. Mirad, sino, estas geniales ideas. No sé a vosotr@s, pero a mi me encantan.





Fotos: Homedit

Si queréis ver más ideas, podeis leer la entrada completa en Homedit.

***

Em consola força no ser l'única que, sobretot els dies de recollida de trastos del meu barri, va buscant un tresor a cada cantonada. La veritat és que, de moment, no he tingut sort i si us he de ser sincera després em moro de la vergonya només de pensar que l'he de carregar fins a casa.
El que sí que vaig fer en el seu moment va ser agafar un parell de palets d'un contenidor. I és que un palet en bon estat és un diamant en brut. Mireu, sinó, aquestes genials idees. No sé a vosaltres, però a mi m'encanten.
Si voleu veure més idees, podeu llegir l'entrada completa a Homedit.

No hay comentarios:

Publicar un comentario