miércoles, 14 de noviembre de 2012

AGENDA PERSONALIZADA

AGENDA PERSONALITZADA

 

 

Me encantan las telas. Hasta hace un par de años, no les había hecho demasiado caso. Pero desde que le he cogido el gustillo a la máquina de coser, compraría telas bonitas compulsivamente. No lo hago, por espacio y por dinero, aunque me muera de ganas, pero de vez en cuando sí que me doy un caprichito y entonces mi cabeza empieza a discurrir para qué puedo usarla. Sí, ya lo sé, lo normal sería hacerlo al revés: tener un proyecto y buscar la tela ideal, pero qué le vamos a hacer? Original que es una! 
En una de éstas que os explico, se me ocurrió que mi agenda del trabajo era de lo más insubstancial y que había de solucionarlo. ¿Y si le hiciera una funda? ¿Cómo podría hacerla? ¿Qué tela quedaría mejor? Finalmente me decidí por una de Ikea -telas muy aprovechables y bastante bien de precio- que tenía desde hace tiempo. Un poco de fieltro para la parte de dentro, un poco de velcro para cerrarla y un par de botones como guinda final. El resultado, éste que os muestro. ¿Qué os parece?
 




***

M'agraden molt les teles. Fins fa un parell d'anys, no els havia fet gaire cas. Però des que li he agafat el gustet a la màquina de cosir, compraria teles maques compulsivament. No ho faig, per espai i per diners, encara que me'n mori de ganes, però de tant en tant sí que em permeto un capritxet i llavors el meu cap comença a discórrer per a què puc utilitzar-la. Sí, ja ho sé, el normal seria fer-ho al revés: tenir un projecte i buscar la tela ideal, però què hi farem? Origina que és una!
En una d'aquestes ocasions que us explico, se'm va ocórrer que l'agenda de la feina era d'allò més insubstancial i que calia solucionar-ho. I si li fes una funda? Com podria fer-la? Quina tela quedaria millor? 
Finalment em vaig decidir per una d'Ikea -teles molt aprofitables i bastant bé de preu- que tenia de feia temps. Una mica de feltre per a la part de dins, una mica de velcro per tancar-la i un parell de botons com a guinda final. El resultat, aquest que us ensenyo. Què us sembla?

No hay comentarios:

Publicar un comentario